![](https://cdn.magurazamfirei.ro/wp-content/uploads/2022/12/MZ_ARTICOL_IQ_1920X600.jpg)
Crearea unui brand puternic si competitiv este un proces complex, care nu poate fi elaborat peste noapte. Sunt foarte multe etape care trebuie parcurse, de la nume, la culori si stil, fiecare dintre acestea are o importanta cruciala pentru a te putea impune pe piata.
Deschisa, din pasiune, de Alexandru Haita – fermierul „automatizat” din Calinesti – Distileria Magura Zamfirei a lansat primul sau produs in primavara aceasta: Dry Gin No. 4 – un gin aromat, din boabe de ienupar, plante aromatice si citrice.
Insa pentru a putea sa se impuna pe piata de alcool din Romania, Distileria Magura Zamfirei a apelat la agentia de branding si marketing digital, We Are Younger (WAY). Impreuna s-au apucat de constructia unui brand unic in abordare, contemporan, dar nu traditional, cu iz national, dar care sa reuseasca sa concureze oricand pe piata externa. Astfel, We Are Younger a parcurs treptat sapte etape cruciale pentru a defini cu adevarat Distileria Magura Zamfira.
Link catre articol aici.